reklama

"Tato, máš velké blucho ! "

Tento článok píšem z pohľadu staršej sestry, príležitostnej pestúnky i obete útoku pastelkami, gumičkami a hrebeňom v detských rukách. Ale i z vďačnosti...  z vďačnosti za nový, svieži náhľad na veci, ktoré by mi nikto iný nepovedal s takým čírim a úprimným úmyslom ako oni...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám dvoch malých súrodencov. Sú to hotové poklady, ktoré človek jednoducho nemôže nemať rád...poklady s nevyčerpateľnou energiou a potrebou skúšať všetko to, čo nesmú, schopnosťou opakovať jednu otázku 80 krát za sebou, zašpiniť a rozbiť aj nerozbiteľné a nezašpiniteľné, stratiť sa z dohľadu za 5,08 sekundy( a medzi stratením a nájdením sa, sa stihnú zoznámiť s vodičom auta, vystaviť sa na obdiv všetkým dôchodkyniam a vzbudiť dojem čo za nezodpovenú osobu to má, ktorá je neschopná ustrážiť toto "malé, zlaté, poslušné stvorenie")

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dokážu pozerať 30 000 krát za sebou tú istú rozprávku, zalepiť do koberca malé lepkavé a ťažko viditeľné cukríky, vylepšiť steny pastelkami, chladničku centrofixkou,podlahu perom a nechávať hračky po celom byte(najlepšie také, čo sú ostré a váš nočný pochod bytom sa tak stane nezabudnuteľným).

... no zároveň sú to tie najúprimnešie a najkrajšie stvorenia pod slnkom.

Spomínam si na pár úsmevných príhod, ktoré sú čistým a nefalšovaným príkladom na detskú úprimnosť.

Bol krásny slnečný májový deň, keď som sa vybrala s bratom na prechádzku. Ako sme prechádzali ulicou, jeden sused stál pri svojom aute ( asi čakal na svoju zlatú manželku ). Keď to zbadal malý, rozbehol sa k nemu, no pri aute sa zastavil, otočil sa a zahlásil " ujo sused, to auto je stlašne špinavé ".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na inej letnej prechádzke, kedy sbolo skutočne veľmi teplo, sme stretli jedného pána, nemal na sebe tričko( však načo by aj mal, naozaj bolo horúco ).Keď ho môj brat uvidel, prišiel k nemu a s vážnou tvárou mu povedal " ujo, plosím, oblečte sa, je to hlozné "

Inokedy zas, vbehol do kúpelne, keď som sa chystala von. Ako tak stál vo dverách, zahlásil " máš velké vlasy a pleto máš velkú hlavu. Tu máš hlebeň ".

Mojej známej povedal " teta, nevidím, ste moc velká ".

...Odvtedy môj sused auto umýva každý druhý týždeň, v našom okolí v lete už nikto nechodil bez trička ani v najväčších horúčavách, ja som si kúpila novú kefu a moja známa schudla 5 kg...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Občas sú situácie, kedy sa môžete spoľahnúť len na názor malých detí, ktorý nekalí slušná výchova, taktnosť, a ani nič podobné. Veci vidia také, aké sú. :)

Diana Smolíková

Diana Smolíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlčaním vyjadrujeme súhlas so zlom. Konaním vyjadrujeme vieru v niečo. Tak teda hovorím a konám ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu